Thursday 12 September 2013

VPN/server/tunnel-svikt!

VPN/server/tunnel-svikt!


VPN/server/tunnel-svikt!
jeg bor p studenthybel og fr gratis internett gjennom skolen. internetten fr jeg gjennom vpn'en. dette har fungert lenge, men n de siste 2 ukene har det skjedd noe. jeg fr logget p nettet gjennom vpn'en i blant. Men nr det frst gr har jeg nett i MAX 1 min. provoserende.
enten er det noe som blokker meg, instillinger, eller kanskje en serversvikt p skolen???
har snakket med "IT-eksperter" i skolesystemet her, og de er clueless.


VpnTraffic Unng begrensninger p internettbruk, bruk Skype,VOIP, TV-kanaler og streaming-tjenester som Hulu, Netflix og BBC
iPlayer. Unng lokasjonsbaserte begrensninger. VPN-servere fra 40+land verden rundt. Sttter pptp og l2tp/ipsec.

What you need is a VPN account !

Before you make an order, you can Trial our VPN Service for3 days.

Only$1.99

High Speed
All country server



What you need is a VPN account !

Before you make an order, you can Trial our VPN Service for3 days.

• Only$1.99

• High Speed
• All country server

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.